prensimgeliyor Kızlar bi kaç gündür göğsümün altına kemik gibi bişe batıyor 🤔 ve rahatsız edici nedir bu
esraizmirli prensimgeliyor kaç haftalıksınız bebeğiniz doğum pozisyonunda ise ayakları olabilir bende öyleyim çünkü😀
Nunususu prensimgeliyor 35+3 haftalığım gece uyuyup uyandığımda çok hissediyorum sanki göğüs kemiklerim ağrıdan daha çok acıyor gibi bi his oluyor
Mavi-7 prensimgeliyor ben de aynıyım canım baş aşağı dönmüş ayaklarıymış doktorum öyle dedi poposunu da sağa dikmiş durumda karnım yamuk yumur bir şey oldu 🙄🥴
esraizmirli prensimgeliyor bebek sürekli pozisyon değiştirebilir canım dönmüşte olabilir Batma hissi bende de oluyor kaburgamda rahatsız edici oturamıyorum hep yatıyorum valla ama ben 38 haftalıgım
Meryemkale prensimgeliyor benimkide o haftalarda doğum pozisyonu aldı canım merak etme doğuma kadar çok dönüyolarmış önemli olan kanala girmesi
Smy238 prensimgeliyor bende 27+1 im ne yatabiliyor ne yürüyebiliyorum genelde göğsümde batma oluyo doktora sordum dün normal dedi canım
esraizmirli prensimgeliyor eveet bitti sayılır 2 haftam var programa göre ama beyimin keyfi ne zaman gelmek isterse ☺️
esraizmirli prensimgeliyor ya aslında kilo olarak iri bir bebek 37. Haftamda 3530 grdı doktorum böyle giderse normal zor olur dedi cumartesi günü kontrolüm var çatı muayenesi yapacak ona göre artık bişey söyler doktorum heralde ☺️
727900 Canım bende iki gündür öyleydim nefes alamıyordum bugün doktora gittim bebek popo üstüne oturmuş makat geliş ondan dedi
727900 prensimgeliyor yoktur canım korkma bende 26 haftalığım korkarak gittim ağrısı sırtıma vuruyordu çok şükür bişey çıkmadı sende de bişey çıkmaz merak etme