Normalden korkup sezaryen olmak ilk hamilelikte oluyor korkutmak amaçlı söylemiyorum aydınlatmak için söylüyorum sezaryen çok da acısız bişey değil her türlü o ağrıyı çekmek zorundayız normal doğurabilirseniz en azından hem bebek hemde kendinizle uğraşmazsanız bu şekilde sizde kısıtlı olabilirsiniz ister istemez kolay değil ameliyat yani yine siz bilirsiniz amacım korku vermek değil bende sizin gibiydim normalden korktum sezaryen kurtuluş gibi gelmişti 😂