Taze_gebe Bussratozaan o gaz gibi dediğiniz hislerin hareket olduğunu anlayacaksınız ilerde😌 benim de öyleydi hatta doktor 17dr artık hissedebilirsin demişti içimden bozulmuştum🤣 meğer o pıtpıtlarmış hareket çünkü hamilelik öncesi pıt pıtım yoktu 😃