Derin01 Humana iyi diyorlar bende içmiştim 5 yıl önce kadar ama fazla emziremedim sütüm az geliyordu zaten iştah falanda kesilmişti bebeğim yoğun bakımda olunca stres falan derken ama içenleri çok duydum bulgur , su çay falan artırıyor birde humana çay