Imgealihan Gebeliğimin son günleri sol kasık ağrım var ama sadece ayağa kalktıgımda harekwt ettiğimde ağrıyo doğum belirtisi mi sizce
Besolaraa Imgealihan bence pelvis ağrısı çok şiddetli ve kramp şeklinde belden giren ağrı doğum sancısı oluyor
Olivia Imgealihan doğum sancısı bir saat sürmez bir kaç saniye sürer adet ağrısı gibi olur ve düzenli gelir on dakikada bir sonra açılma oldukça yavaş yavaş dakikalar düşer