Herkese merhabalar adetim den 2 gün önce kan verdim 1.20 çıktı negatif şuan 2 gün geciktim geç döllenme olursa böyle olabiliyormuş başına böyle gelen oldu mu hiç bir kaç gün önce adet sancılarım vardı şimdi hiç bir belirti yok kafam çok karıştı fikirlerinize ihtiyacım var