Arkadaşlar merhaba. 16. Haftadayım hamileliğimin 6. haftasından beri ne yesem çıkarıyordum. Doktorum prilam dr verdi. 2 aydır beni rahatlattı. Sadece midemi rahatsız eden acı ekşi filan yediğimde kusuyordum. 4. Ayında bırakmayı dene dedi. Ama ne zaman içmesem yine bulantı yine kusma. Aç geziyorum. Kusmaktan bıktım. Muz ve çubuk krakerle durabiliyorum. Bu ilacı daha fazla kullanan var mı? Fikrinize ihtiyacım var 😐