edauyanik 11mrv11 yok ben iğneyi yaptırdım bi uyumuşum uyandığımda hemşire kontrol ediyordu tam açıksın dedi ve direk doğuma gittim iki kez ıkındım hemşirede bastırdı karnıma hiç bir his yoktu anlayacağın
Meriiii9 11mrv11 Sancının sadece %20 lik kısmını hıssediyosun ıkınman için hissetmek gerekiyo zaten onu da sadece dogum sırasında hıssettim ben gerisinde bişey hissetmedim agrım olmadı
Verasmommy Melikemurat ben epudural normal doğum yaptım. Suni sancıda almıştım öncesindenbelden bir iğne yapıldı ama ben hissetmedim bile faydasını gördüm açılmayı hızlandırdı sonrasında da bir sıkıntı yaşamadım😊🌸