Ftmasvs Hanımlar iyi akşamlar. 38+6 dayım. Bugün kontrole gittim. Çatı muayenesi yaptı doktor. 4cm açıklık var doğum başlamış dedi.. Ama hiç sancım yok. Suyum falan da gelmedi. Müsade isteyip eve döndüm. Ağrı başlarsa hemen gelirsin dedi.. Böyle birşey yaşayan duyan var mı???
Makbuss Ftmasvs benim ilk dogumunda oyle olmustu eve geldim gece 2 de sancim geldi 4 de kizim dogdu ydu Rabbim senide bir avazda kurtsn insallah 😊
Sinemstf Ftmasvs peki bu çatı nası? Doktorun eli mi parmakları mı giriyor 😬😬😀 benimde cuma günü var 36+3 deyim😬
Ftmasvs Aminn aminn inşaAllah. Ben de bekliyorum. Hala tık yok. Bakalım sabaha kalırsa 9 da gidicez nasipse hastaneye. Ne olup biticez görücez :)