17 haftalik hamileyim. Boğazımda ve sanki kalbimin yanında yani göğsümde bi çarpıntı hissediyorum, sanki kalbimle yaristaymis gibi nabız atması. Nefesimi kesiyor, ve uzun sürüyor 10gundur böyle 9 unda kalp damar cerrahisi gidicem ,çokta Korkuorum öyle olunca, yaşayan bilen ,duyan varmıdır paylaşsın benimle nolur