Merhaba sevgili anneler bişey sormak istiyorum size bugun kontrole gittim doktor sıvın fazla dedi şeker yükleme testi istedi aslında yaptırmıyordum ama korktum sonucum çıkmadı ama internetten baktığımda erken doğum ya da bebek gelişimi fazla falan yazıyor böyle olan annelerimiz var mı ya da bilgisi olan