aysimaninveprensinannesi ben hastanede verilmediği için uzun düz önü düğmeli kısa kollu penye bir gecelik aldım. Komşum yine penye sabahlıklı bir takım hediye etti onu da götüreceğim yanımda hastaneye evdede giyerim. Bir de kendim uydurdum alt üst penye pijama götüreceğim. Bir de yine penye pijama takımı götüreceğim önü düğmeli. Fazla gelebilir belki ama ne kadar kalacağımızı bilemeyiz ne de olsa hastanede, ayrıca kıyafetlerin kan olması gibi bir durumda olabilir. Hem çok terleniyormuş o yüzdende fazladan götüreyim diyorum fakat bütün kıyafetleri penye aldım asla saten ya da süslü şeyler almadım🙈