Engzlevlt 18+1 haftalığız karnımın sol tarafında batma oluyor normal mi acaba doktor kontrolüm daha pazartesi günü
Senem94 Engzlevlt bende de çok oldu hala da oluyo. Normal dedi doktorum. Korkma endişelenme. En doğru bilgiyi doktorun verecektir tabi ama rahatlıycaksan bende de oluyo :)
Mom047 Engzlevlt normal .Bende 17 de başladı Şuan 29 a giricem,oturunca daha çok oluyo.İlla soluma yatmam lazım