NebahatBoncuk merak etmeyin son haftalarda korku filan kalmıyor. Göbeğiniz büyüyor, ağırlaşıyor. Artık doğum yapmak için gün sayar hâle geliyorsunuz. Sancılar gelince de o heyecanla korku filan kalmıyor. Doktor, ebeler ve hemşireler yardımcı oluyor herşeyde. Bi bakmışsınız içinizden balık gibi kaymış çıkmış ve kucağınıza vermişler. O andan sonra doğum sürecini de o sancıları da unutuyorsunuz 😊😊
Not: Burdaki doğum hikayelerini bile okuyamaz, fenalaşırdım. Doktorumun desteği ile normal doğum yaptım 🥰