VesileOztrk Hanımlar, hamileyken kaçıncı aydan itibaren pilates biraz egzersiz vs.. yapmak daha uygundur. Bilgisi olan varmı ? 😍💪🏼
Feyza-nur VesileOztrk ben pilates için salon araştırdığım zaman 3 ay dan sonra alıyoruz dediler doktorumda 3 hatta 4 ayı tamamla demişti
Thutik VesileOztrk 12. haftanın bitimiyle izin veriyorlar bildiğim kadarıyla. Ben 16 haftalıkken başlamıştım, ağrısız sızısız bir hamilelik için erken başlamak daha iyi bence. Omurga, pelvis ve bel ağrıları için rahatlatıcı oluyor pilates
VesileOztrk Feyza-nur çok sagolun kafamda soru isaretleri vardi genelde 3.aydan yaziyor internette’de tecrubeli annelerden duymak daha iyi geliyor ☺️ doktorumada sorduktan sonra bende başlarim o halde ☺️
VesileOztrk Thutik Gerçekten fayda ediyor mu ya, sanirim dogumda daha rahat geçebilmesi için pilates cok faydali diyorlar ☺️
Thutik VesileOztrk henüz doğuma 2 ay var o yüzden şimdiden bir şey diyemem ama ağrım sızım çok az oluyor. Bel, sırt ve kasık ağrılarım yapmadığım haftalar bayağı artıyor, yaptığımda çok rahatım. Bence imkan varsa yapılması iyi bir şey 🍀
VesileOztrk Thutik Gerçekten öyle yinede rahat bi hamilelik geçirmek icin o zaman gerek egzersizler, Allah yardimciniz olsun dogum için 🤲🏼😍
Thutik VesileOztrk teşekkürler sizin de keyifli, sağlıklı ve kolay olur umarım hamileliğiniz ve doğumunuz 💗🙏🏻