Merhaba 34 haftalık hamileyim bu gün doktor kontrolüm vardı ama herşey yolunda dedi doktor. Akşam kahverengi kanamam oldu . Bir fikri olan var mi ?
Netten baktım ama genelde fiziksel yorgunluktan dolayi yazıyor.
Kanamadan sonra da bebeğimin hareketlerini hissettim yine her zamanki gibiydi .
Aynı durumu yaşayan var mı? Doktora gitmeliyim?