Cagsel Merhbalar akıntım olduğu için doktorum 1 hafta kullanacağım fitil verdi adı neo-penotran.. kullanan var mı acaba?
umyahsen Cagsel bende içinde 6 günlük fitil olan bi ilaç kullandım ama Bi bölümü ertesi gün herhangi bi saatte çıktı hep. Yani çok değişen bişi olmadı ama kullandım ben.
umyahsen Cagsel evet canım. O ara biraz işe yarıyor gibidi ama sonra gene aynı oldu. Afedersin biraz açık yazıcam ama içe boşalmadan kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Çünkü şuan bnnm o akıntım azaldı