Gkcgkc Hanımlar haftaya doğumum var mama alacağım yanıma hangi marka alayım hangisi iyi tecrübeli anneler varsa cevaplarsa sevinirim
New34 Gkcgkc bana doktor en iyi aptamil demişti yalnız normal aptamil gaz yapıyor yenidoğanda genelde. Bize aptamil conformil önerdi ben uzun süre onu kullandım
Albiina05 New34 arkadaşta bu mamayı önerdi. Ben de hipp kullanıyorum ama bu mamaya geçmeyi düşünüyorum. Çünkü günde 2 defa kakasını yapıyor zorlanıyor. Mamadan diye düşünüyorum. Arkadaşımın bebeğinde de hipp kabızlık gaz yapmış.
New34 Albiina05 rahatlıkla içirebilirsiniz ilk Doğumdan itibaren içirdim hiç kabızlık sorunu çekmedi zaten ilk aylar bebeklerde gaz kaka sorunu olduğu için mama kurtarıcı oldu benim için 🌸