Maeulle Kızlar 8 gündür yapıyorum ilk başta silik oldu sonra siliniyor gibi oldu bugünkü testim hepsinden köyü çıktı biraz kaçırmak istemiyorum değerlendirimi sizce bugün 😢
CigdemSenol Maeulle Henüz yumurtlama olmamış canim. Test çizgisi kontrol çizgisi ile ya aynı ya da daha koyu olması lazım. Koyu yu yakaladigin 3 günü iyi değerlendirmek lazim
Ecda Tabiki de hafif gözükse bile var demektir değerlendirmede fayda var adet günün kaç gün geçti bu arada canim
Maeulle CigdemSenol Evet biliyorum aslında ama yaptığım günden beri hep silik çıktı en koyu buydu bende acaba yumurtlama mı diye düşündüm birden
CigdemSenol Maeulle canim ben de benimkine 9. Gun başlamıştım. Normalde ortama 12 14 arasi yumurtlama oluyor adet takvimlerden göre. Sonra benimki de bi turlu kirmiziya dönmedi. Ben israrla devam ettim 17 ve 19 da yumurtlamam oldu hem de kırmızı şekilde oldu. Hatta sbaah aksam yapmaya başlamıştım sabah bi sey yokken aksam pik lemistir https://ibb.co/1q8yt1h
Maeulle CigdemSenol kuşum benim polikistikover var adet düzensizliği var o yüzden yumurtlama günü erken olur geç olur belirsiz dedi gittim her doktor