Barış koyacağız biz oğlumuzun ismini. Bilindik ve kolay bir isim olmasına karşın öyle çok kullanılan bir isim değil. Ortalık doldu kaldı Kuzeylerle, Alparslanlarla, Asaflarla. Herkes aynı isimleri koyuyor nedense. Bir de çifter çifter isim koyuyorlar onu da anlamış değilim 🙄😄