Aysunduruu 30 haftam dayım saçlarımin uclari artık cok kötü ya boyatmak istiyorum sizce bi sıkıntı olurmu bebeğime arada kaldım dış çekim yapicaz bu saçlarla yapmak da istemiyorum o yüzden sizce ben ne edeyim 🤷♀️
angel123 Aysunduruu ben olsam tehlikeye atmazdım korkardım az kalmış zaten🤨 benim saçlarım şimdiden 💩 gibi ve 11 haftalığım ben napim 😁
esma34 Aysunduruu Bizim kuaför salonumuz var anladığım kadarıyla uçlarına ışıltıları yaptırmak istiyorsunuz biz hamile müşterilerimize yapıyoruz diple bir alakası olmadığını için hamileligin ilk aylarin da yapilmiyor normalde o da dip boyasi
Serpil-3 Aysunduruu sen uçları kötü diyorsun benim dininden iki parmak beyazlar çıktı boyayamadım da korkudan bende kızıma hint kınası yaptırdım daha iyi oldu şimdilik en son doğuma yakın bi daha yaparız artık uçlarına yaptırabilirsin doğal boya bence gerçi doğal boya diye bişey yokmuşta
Asliorc_ Aysunduruu canım benim doktorum amonyaksız saç boyası ile boyayabilirsin dedi. (8. Ayda boyadım) Gratis green therapy markasi ile, saçım siyah olduğu için de açma vs yapılmadığından sorun olmadı.
Aysunduruu angel123 🙈senin daha çok yeni canim ama benim 30 hafta ya ondan diyorum ya derler ya 3 aydan sonra boya olur derler ama insan yinede tedirgin oluyor tabi
Aysunduruu esma34 bende görüyorum hep zaten doğuma yakin bütün hamileler yaptırıyor benim dipler hariç sarı rengini açtırmak istiyorum çünkü sarilar cok kötü sarı gri beyaz gibi istiyorum diplere dokunulmayacak zaten