Kızlar ben yurtdışındayım. Doktorumdan da pek memnun değilim. Bana 18. Haftaya kadar cinsiyetle ilgili bir şey demedi bakmadı bile. Sonra detaylı da bazı şeyleri göremedi bi üst doktoru çağırdı o doktor baktı baya. Cinsiyeti de ben göremedim dedi diğer doktora. Sonra diğer doktor baktı. Bir şey demedi. Bu bizim ki kız görünüyor dedi. 23. Haftadayım şu an 1-2 ay daha kontrole gidemeyeceğim. Bir şeyler almak istiyorum bebek için ama güvenim yok kadına açıkçası. Acaba detaylı da tam görmüş müdür yoksa değişme ihtimali var mı ?