Aysetoygar Merhaba güzel annelerim 31 haftalık gebeyim karnım dıştan hiç çatlamadı ama içten bir ağrı bir sızı bir acı ki anlatamam sanki içerden tırnaklayıp kazıyolar karnımı böyle bir durum yaşayan varmı 🤦🏻♀️
Minnosunannesiii Aysetoygar valla onu bunu bilmem ama geçen anneme diyorum bu zilli karnımı çimdikliyor 🤣🤣🤣 çimdikliyor sanki öyle sızlıyor valla
dlnyny Aysetoygar bizde 24+3 olduk aramızda daha fark var ama aynı acıyı bende yaşıyorum neden oluyordur ki çatlayacak olmasının habercisi mi acaba🤦🏻♀️
61anne Aysetoygar bende 30+4 1hafta önce o acılarım başladı hemen doktorumla konuştum bebek büyüdüğü için iç karnin geriliyor dedi
nntok Aysetoygar merhaba bi şey sormak istiyorum alakasız ama burası ile :)) 21 haftalık gebeyim göbeğimin altı sürekli kalp gibi atıyor Bebek hareketleri dmi 😬😬
Ekinff nntok 18-22.haftada da yavastan hafıf başlar ama kalp atışı gibi diyorsunuz damar olabılır bızım 2 önemli damarımız o noktalardan gecıyor hamılelıkte daha cok hıssedılıyor.Doktorunuz daha doğru bilgi verir bu konuda 🤗
nntok Aysetoygar aaa gerçekten mi öyle mi oluyor 😅😅😅 pıt pıt pıt sürekli atıyor yatınca özellikle arada bi duruyor şok oldum suan 😍😍😍😍
Aysetoygar nntok Evet çok sık hıçkırıyolar ben her hıçkırık tuttuğunda hırsımdan karnımı sıkıyorum sevemediğim için çok tatlı güzel bie duygu 😂😂❤️
nntok Aysetoygar insallah doktorum baktı çok şükür bi şey yok dedi ama herkesi gönderiyoruz zaten git dedi
Ekinff nntok damardaki kan akışını hissediyor olabilirsiniz anlamında demek istedim hareketler kapl atısı gibi seri olarak tarif ettiğiniz için 😊