annebebek61 Merhaba kızlar sizde elenatal-1 kulandığınızda boğazınızda yumru oluyor mu .? Ve kuruluk nefes ye darlık ne bilişim .? Bende bunlar oluştu gibi yan etkileri varmı bilmiyorum kullanıp böyle durum yaşayan varmı .?
momsboys annebebek61 benim midemi bulandırdı bilmiyorum sevemedim ben 1 hafta içip bırakmıstım hemde cok büyük. folidoce kullandım cok memnun kaldım
Zeynp93 Bende 2 aydır kullanıyorum yemekten sonra aldığımda bulantı yapmıyor açken içtiğimde yapıyor bıde öyle deneyebılırsın
Annesininkuzusu01 annebebek61 Ben 8 haftalık gebeyim gebelik öncesinden bu yana 4 aydır kullanıyorum şu ana kadar bir sorun yaşamadım