Dkmn34 Merhaba kızlar 2 gündür karnımın sol tarafına ara ara agrı giriyor bu haftalarda yaşayanlar oldumu böyle bir sorun
Essa33 Dkmn34 Evet bana da ara ara oluyor canım kasık ağrısı ile birlikte bir anda giriyor bi süre sonra geçiyor
DilAra_123 Dkmn34 evet canim banada oluyor ara sıra agri giriyor çıkıyor sanırım iyice yerleşiyor ondandır doktor da normal demişti cok şiddetli ağrı olmadığı sürece 12+0 bizde
deryakadri Dkmn34 bende gebeliğimi öğrendimden beri öyleydi doktor dedi bebeğin tutunmaevresi ondan ilk 3 öyleymiş normal dedi bana
Dkmn34 Tgckbr siz riskli dönemli geçirmişsiniz ne güzel sarısı bize inşallah sağlıkla alın kucağınıza 😘
Dkmn34 DilAra_123 teşekkür ederim içim rahatladı bende hayırlısıyla 12 haftayı görsem riskli dönemler geçmişsiniz sağlıkla alın kucağınıza ❤️
Dkmn34 deryakadri banada doktor tutunma diyor ama riskli dönemleri geçmediğimiz için tedirgin oluyorum bazen hiç hamile degil gibiyim hayırlısıyla şu 3 ay bir geçse ❤️
deryakadri Dkmn34 aynen inşaallah geçecektir bana da öyle oluyor karmaşık duygu düşünceler içerisindeyim rabbim hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏼❣️
mommyjean Dkmn34 rahim genişliyormuş git gide ondandır canım. Kramp ve şiddetli ağrı olmadığı sürece sıkıntı yokmuş canım
Dilekcnkn Dkmn34 Valla aynıydı canım adet olcak gibi ağrım vardı kasıklarımda bir sağa bir sola doktor progestan verdi şimdi 12 haftalığım hem progestan hemde magvital kullanıyorum
Dkmn34 Dilekcnkn bende önceden düşüklerim olduğu için duphaston kullanıyorum Progestanla içerikleri aynı yan etkisi az sadece biraz Ağrı olsa tedirgin oluyor insan ama çok şükür dayanılmayacak agrılar degil hepimiz saglıkla alalım kucağımıza inşallah ❤️