Nslhnkr Simgeozturk11_ bn gereksiz buldum 8-9 aydan sonra kullanılmadıgından dolayı. Park yatak tercih ettim yatak odama koycam
metehaninannesiii Simgeozturk11_ bugün eşim a101den almış ben beğendim yani kanepenin üstüne koyarım o sekulde yatırırım ekstradan park yatak da aldık onu büyüyünce kullanırız diye
begummm26 Simgeozturk11_ Anne yanı reflü yatağı olarak geçeni aldım ben. Anne yanı ama yatağı eğimli. Park yatağın içine koycam karnı doyduktan sonra daha rahat oluyormuş mideleri 😊 e bebekte vardı bakabilirsiniz🌸
Nuray23 Simgeozturk11_ cok kullanisli. Yanima koyuyorum icine yatirip surekli yanimda durmus oluyor bebek. Besigi dogru duzgun kullanmadik daha. Geceden geceye.