Merhaba bende bu hastalığa yakalandım. Safra tuzu testim biraz yüksek cıktı. Doktor sabah aksam kullanmam için ilac yazdı. Ama bir hafta sonra etli gösterir dedi. Karnımım tamanı kırmızı kabarıklar içinde ve cok kötü kasınıyorum. Havluyu ıslaktıp karnıma koyuyorum. Biraz olsun acımı alıyor. Baska önerisi olanlar yazabilirse cok sevinirim. 31 haftamda basladı kasıntılar. 32. Haftadayım.