Babyyyymother gerçektenmi görümcem inci hanım medicaldeyken ona gidiyodu erken dogum riski vardı sadece progestan vermiş ödemi çok vardı hep gecicek falan deyip basindan savmıs ve sonunda erken dogum yaptı 10 gun küvezde kaldı bebek takdir ilahi tabi ki ama 2. Acıbademdeki de izzet beye gitti yine erken dogum riski vardı hafta yaklastikca ciger gelistirici igne yapmis yapilabilecek herseyi yapmıs bebek zamaninda dogdu sukur simdi anlaiyorum o zamanki cahillikle niye hala ona gitmisim diye kiziyo kendine siz muayenehanesine gittiginiz icin belki daha ilgilidir size yinede uyarmak istedim temkinli olun.