deryakadri Ezgiyy ben yaptım canım 3 hafta önce kanamam oldu yaptılar bana 11+4 gebeyim daha erken de olabiliyor ama genel de 28. Hafta da diye biliyorum
Gmzclb Ezgiyy ben 8 haftalıktım kanamam var diye yapıldı ücret 2 lira verdim özel hastaneydi bide devlet karşılıyo iğnesini
mervedaldaban Ezgiyy 28. Haftada yaptırdım önceki gebeliklerde de ilk haftalarda kanama olursa bide doğumdan hemen sonra ☺️
Gmzclb EbruAdem ben hastaneye gittim doktorum reçete etti alıp geldiler hazırlanan bi ilaç galiba ben hiçbişey yapmadım kalçadan vurdular
Sevi36610 Bana 11 haftalıkken yapıldı lekelenmem oldugu için.cumartesi 28.haftam oluyor tekrar yapılacak.ilk yaptırdığımda 80 TL ödemiştim ben iğneye.iğneyi doktor reçete ediyor siz eczaneden alıyorsunuz.kalçadan yapılıyor.
EbruAdem Gmzclb bende 2 hafta sonra gidicem de doktor reçete yazıcam demişti nasıl birşey hazırlanan ilaç mı bilmiyorum