Mervesencan Merhaba arkadaşlar 23 günlük kızım var gaz sorunu var rezene çayı iyi geliyor diyorlar bebege de veren oluyor muydu acaba ?
Kodalailesi Mervesencan rezene de kimyon da hiçbir işe yaramıyor canım 3.aydan hafifliyor gaz sancısı biogaia işe yarıyor biraz bebeği rahatlatıyor biraz gaz masajları var onları yapabilirsin her emzirmeden sonra ağızdan gazını mutlaka çıkar çıkarmadan yatırma
gamzosgamzos Mervesencan bize bir tek sab simplex gaz ilacı iyi gelmisti denedinmi canım bu markati kizim sabahlara kadar ıkınıyordu ama kullandiktan sonra cok rahatlamisti
HavvaMerve Mervesencan Benim kızım kolikdi ne denediysem hiç bir şey işe yaramamıştı tek bir şey hafifletmesine rahatlamasına yardımcı olmuştu acı elma yağı karnına ve ayağının altına masaj yapıyordum bir dene derim canım
CigdemSenol Mervesencan sabah bir gaga veriyorum. Gun icinde masaj yapıyorum. Ve 2 yaprak melisa biraz rezene be ıhlamur u kaynatıp bibkac kasik veriyorum. Aksam yatarken de dr metsil vermisyi onu veriyorum. Kimyon çayı da ose yarıyor
Mervesencan Kodalailesi canım bi kaç gaz ilacı var ama az rahatlatıyor sonra yine aynı kaka da yapamıyor o sorumda var her emzirmeden sonra gazını çıkarıyorum 10 dk rahat sonra tekrar aynı durum
Kodalailesi Mervesencan valla canım benim kızım 7 aylık tam 4.5 ay çektik o gaz sancısını hiçbirşey işe yaramadı gaz damlaları aldım doktorum kullanma onları bağırsak tembelliğinden başka hiçbirşey yapmaz onlar biogaia kullanırsan sadece onu kullan bağırsak düzenleyici zaten o dedi. Benimki ultra kolik ultra gazlıydı sonradan duydum eğer doğar doğmaz emzirmeden önce zemzem ve maden suyunu karıştırıp biraz verirsen hiç gazı olmazmış Allah nasip ederse 2 . Ye hamileyim öyle yapacağım . Kaka meselesi anne sütüyle besleniyorsa 10 gün normal yapmaması .
Merve-baba Benimde suan bebeğim 50 günlük ve ne denediysem asla geçmiyor biogaia bizdede işe yaramadı baska verildi oda yaramadı şimdide kimyon demleyip 1 kaşık ver diyen cok var ağır gelir diye korktum sanırım çaresi yok 3-4 ay geçene kdr çekicez bu sorunu😢