gulsahcoskun Kızlar merhaba bugün kontrolümüz vardı 31+1 bebişim daha dönmemiş doktor biraz geç kalmış dedi 3 hafta sonra tekrar çağırdı sizinkiler ne zaman dönmüştü böyle olup geç dönen var mı aranızda 🤗
Gmommysboy gulsahcoskun döndü mü bilmiyorum ya da ne zaman dönüo..yani mideme tekme yiyorum dönmüş oluyor herhalde 28+3üm
MeryemAsln 28+5 haftada kontrolde döndüğü söylendi ama belli olmuyor son dakika bile dönebiliyorlarmış 🤷🏻♀️ 29+4 olduk
ilke19- Haftada dönüp aynı hafta terse döndü 36. Haftada tekrar döndü şimdi 37deyiz doktor daha dönmez dedi ama benim kız hareketli. Doktorun erken konuşmuş umudunu kaybetme daha çok vaktin var