Hamileanne0 Merhaba bayanlar 16 haftalik hamileyim bugün kasıgımda ara ara bıçak saplamasi gibi agrım oluyor hiç gücüm yok baş dönmesi oluyo arada normal mi acaba cevap verirseniz mutlu olurum.
kucuktosbik27 Hamileanne0 rahim yukarı çıkıyor artık bir iki gün sancın olabilir canım tansiyon düşmeside normal onda korkulacak bişe yok. Ama kasık ağrısı gibi değilde dediğin gibi saplanma gibi bir acı hissediyorsan enfeksiyon olma ihtimalide yüksek bir idrar tahlili yaprır sağlık ocağında bence nolur nolmaz☺️
Eminetan Hamileanne0 bende 3.5 ayımdan 4 ayıma girene kadar hep kasık ağrısı yaşıyorum halende geçmedi ara ara göz kararmaları da oluyor ama bissürü video izledim bununla ilgili hepsi normal olduğunu çocuk büyüdüğü için yukarı çıktığı için olduğınu söyledi
Mom2525 Hamileanne0 bende de var aynı durum ama ben hiç ayağa kalkamıyorum bildiğiniz bir yemek için tuvalet ve namaz için, TSH degerim düşükmüş o yaparmış ama henüz dahiliyeye görünemedim size ebir kan tahlili mutlaka verin
anneadayi33 Normal bende de oluyordu değerlerinize baktırdınız mı halsizlik için vitamin vs kullanıyor musunuz ?
Hamileanne0 anneadayi33 evet vitamin kullanıyorum değerlerimin hepsi normal nedense bugün yaşadım bunlari hep
Hamileanne0 kucuktosbik27 daha cuma günü idrar tahlili yaptırdım herşey normaldi inşallah hemen geçer bu durum hiç gücüm yok
kucuktosbik27 Hamileanne0 1 2 haftaya enerjin yerine gelir canım normal bunlar korkmana gerek yok bendede geç bitti yorgunluk dönemi ama sonra normale döndüm çok şükür 33 haftalığız şimdi göbekten dolayı yoruluyorum😅
Hamileanne0 kucuktosbik27 ne guzel rabbim banada gösterir o zamanları inşallah sağlıkla kucağına alırsın sende