Redpepper evet geçtiğimiz pazartesi gittim Halaskargazi lotusta yeri. Yani kendisinin Bilgi ve deneyimine kesinlikle güveniyorum ama iletişim olarak yetersiz olduğunu düşündüm. Soğuk sadece işini yapan biri işlem sürecince herhangi bir açıklama yapmadı sadece bitirince herşey yolunda deyip odasına rapor yazmaya gitti.Burada okuduklarım gibi yarım saat falan sürmesini bekliyordum ama yaklaşık 15 Dk falan sürdü, Belkide herhangi sorun görmediği için kısa sürmüştür orasını bilemiyorum. Sonrasında renkli bi resim be CD verildi. Rapor maile gönderildi. Umarım sizin içinde herşey yolunda olur