GulcanDongel Samire008 valla canım bende çok bel ağrısı çekmiştim hamileliğin birinci sebebi, sen bence kesinlessin istiyosan kan ver pazartesi günü, böyle düşünmek insanı daha çok yoruyo.
furkansmom Samire008 yapın bence🙏🏻 benim çok düzenli olmasına rağmen bekledim uzun süre❤️ Daha doğrusu anlayamadım😂😂😂 1 ay sonra öğrendim
Samire008 Selocan59 yaptimda önce çikmatı bikaç saat sonra pozitif çıkdı sonra yapmadm daha yarn sabah yapcam 9 nisan regl günümdü olmazsa kan vericem
bukusum Samire008 benimde 9 nisan di. Ben sabah kaset testlerden yaptim cikmadi pazartesi gunu ne kadar gelmezse. Acile gidip kan vericem yada hassas testlerden alicam. Oglumda gec dollenme olmustu belki yine oyle olmus olabilir.
Minigim-ben Samire008 2. Gün sonra yapmistim ben. Silik çizgi olarak çıkmıştı. Şu normal testlerden, ama döllenme zamanı da önemli olabilir canim çıkmazsa yok diye üzülme bekle bence🤗