Samire008 minipanda biraz ışığa tutunca bi gölge gibi bisey var doktoruma sordum fotosunu atdım hamilelik yok dedi😒🤦🏻♀️
CigdemSenol Bfduam evet. Mart 23 nasılsın adetti. Günü gününe olan biriyim. Olmadı. Yaptim negatif cikti. Sonra iste haftasonu yasak vardi, çok bulantim oldu. Pazartwsi hemen test aldim yaptım pozitif cikti. 1 hafta geç döllenme dedi dr.
Bfduam CigdemSenol 4 gün sonra çıkmış geç döllenme olunca. Hamile kaldığınız ay adet belirtileri erkenden başlamış mıydı?
Bfduam Buketkucuk evet erken kalmışsınız ki beta o kadar yüksek çıkmış. Yumurtlamanız adet sonrasıymış demekki.
momof3 Samire008 Canım gidip erken testlerden alıp yaparsan daha iyi olur için rahatlar 🙂 Silikte olsa varsa vardır.Diğerlerinde daha net çıkar,özellikle Predictor marka çok hassas
Semashbl Samire008 yanlış olmasın ama bir saat sonraki doğru olmaz diye biliyorum ben idrarla yapılan tahlilde en fazla 20 dk falan sonra yapısı bozulur doğru sonuç vermez
Merinosunannesii Samire008 maalesef canım yok 5 dk içinde ne çıkarsa 5 dk sonra çıkan çift çizgi birşey anlam ifade etmiyor
Semashbl Samire008 adetimden 3 gün sonra yapmıştım silik falan değil gayet net bir çizgiyle emin olmuştuk 🥰 bu kadar beklemişsin bence bir iki gün daha bekle o zaman varsa daha net bir şekilde çıkar dayanmazsan orası ayrı tabi 😅