Tugce-ylds Maece inanın bende aynı durumdayım 5 kg verdim su içsem çıkarıyorum mutfağın önünden geçemiyorum sürekli tansiyonum düşüyordu beslenemediğim için serum taktırıyorum çok aşırı kötü hissettiğim zaman iki gün önce taktırdım şuan yine gücüm biraz var pazartesi tekrar taktırcam
Maece Tugce-ylds Ay tez zamanda hamileliğin altın çağına geçiş yaparız inşallah :) Çok geçmiş olsun. Bulantı hapı denediniz olmadı mı, tercih mi etmediniz?
Tugce-ylds Maece prilam içiyorum ama dozu düşük olduğu için pek etkisi olmuyor inşAllah geçeriz gerçekten 😄😄
YelizAtilla Samire008 ben az çok tahmin ediyordum hamile olduğumu ve sadece 1 gün gecikme ile normal idrar testi yaptım( 2 hafta gecikme olmadan çıkmaz demelerine rağmen) gayet belirgin çift çizgi çıkmıştı 9 nisanda olmazsan hemen yap derim şuan belki yapsan bile silik çıkıp senin kafanı karıştıracaktır.
Mom050 Samire008 merhaba, ben adete 2 gün kala normal kaset testle silik çizgiyle öğrenmiştim düşük oldu maalesef, ama nacizane tavsiyem çok erken öğrenmemek çünkü ben pişman oldum bir sonrakinde beklicem 😄 hakkınızda hayırlısı olsun
Hiraa Samire008 canım bence yap ben erken gebelık testı yapmıstım cıkmamıstı sonra ertesı sabah ucuz testten vardı nasıl olsa yok yapacam dedım bı baktım silik cızgı sımdı ıse 18 haftalık olduk oğluşumla 🥰 yapacaksan sabah yap ve baby time markasındakı testte ogrendım tavsıye ederım sıddetle😍😍
Maece Tugce-ylds 11. Haftaya doğru biraz daha hafiflersiniz diye düşünüyorum. İnşallah tünelin ucunda ışık var :)
asyaninannesii Samire008 eger varsa erken gebelik testi ile şimdi bile çıkar 😃hadi hakkında hayırlısı olsun
Maeulle Samire008 kuşum biraz daha bekle eğer adet düzeni varsa 1-2 daha bekle sonra erken gebelik testi al