Asyachngr bende hipertansiyon var
yediğime içtiğine dikkat ediyorum bazen akşamları 14 üzerine çıkıyor . Kardiyoloji takibindeyim şuana kadar tansiyon ilacı vermediler. Sürekli takip oluyorum . 17 mayısta holter takılacak o zamana kadar ne olur bilmiyorum . Günlük tansiyon ölçümü yapıyorum. Gebeliğin 2. Tremesterinde de tansiyon düşüyormuş . Daha çok düşer diye ilaç vermediler.