44yagmur 12.haftamdayım ve çok az bir kahve rengi akıntım oldu kanama gibi bile değil bu önemli bir problem mi yaşayan var mı böyle birşeyi nasıl önlem aldınız doktorum Cuma günü hastanede başka doktora gitmek istemedim yardımcı olursanız sevinirim
Deletedmom_5 44yagmur yereşme kanaması olamaz haftan ilerlemiş doktora görünmende fayda var nokta kadar bile olsa kanama kanamadır
Zezeeeyyldrm 44yagmur bir damla bile olması düşük riski demek kahverengi olmasıda aynı manaya geliyor bendede oldu iğnelerle progestanla çok şükür atlattım bi acile gitmende yarar var.
221039 Benimde sanırım senin kadar haftalık filandım tüm gün hafif şekilde gelmişti akşam biraz fazlaydı doktora gittik hemen düşük belirtisiymiş iğne yapmışlardı ilerleyen saatlerde geçmiyor sürekli geliyorsa doktora gidin derim