z-sahin25 Kızlar iyi akşamlar. 20. Haftamdayım dopler çekilmem gerekiyo doktorum yeşil alana kaydımı açtı peritonolojiye randevu alabilmem için randevu aldım ama sadece obezite diyabet ve hipertansiyonlu gebeler bakılır diyo gitsem bakarmı acaba banada??
Havva z-sahin25 bakılıyor bir önceki hamileliğim de dowm sendromu ve riskli gebelik dediler hastanede sonra kayıt açıldı gittim baktılar çok güzel incelediler şükür her şey güzel çıktı
z-sahin25 Ama benim hiç bi riskim yok doplere randevu alamıyorum diye doktor perinatalojiye randevu almam için açtı ama randevu aldığım doktorda sadece hipertansiyon ve obez gebelere bakılır diyo
z-sahin25 @Havva Ama benim hiç bi riskim yok doplere randevu alamıyorum diye doktor perinatalojiye randevu almam için açtı ama randevu aldığım doktorda sadece hipertansiyon ve obez gebelere bakılır diyo
z-sahin25 @silvermom tamam bende perinatolojiye randevu aldım ama doktor açıklamasında sadece obez hipertansiyonlu gebelere bakılıyo diyo benim böyle sorunlarım yok banada bakar mı acaba diyorum