Emekce Arkadaşlar merhabalar Biraz uzun olacak baştan bilgi vereyim 🤭 25 Mart günü planlı sezeryan için hastaneye yatisim yapıldı.Foto cekimimiz yapıldı sonra beni hazırladılar. Sedyeye yattım eşim ağlar ben ağlarım gittik.Oyle heyecanlıydım ki ne hissettiğimi bilmiyordum. Bir önceki gece ağlamaktan uyuyamamistim.Cok garip ama sanki dogurunca kızım benden kopacak gibi hissediyordum. Hormonlar beni altüst etmişti.Neyse asansöre geldik eşim öptü beni ve kaldım kendi hâlime.Ameliyathaneye hızlıca girdik sonra bana genel sorular soruldu.Anesteziyle ilgili.Sonra herkezin korkulu rüyası o iğne yapıldı hicccccc acı yok normal bir iğne olarak düşünün.Oyle hiç kimsede üzerime falan abanmadi.Sadece tuttu biri beni bana kıpırdama dediler.Hic kipirdamadim.Anlik bişey di oldu bitti.Sonra ayaklarım ısındı birden hemen beni yatırdılar.Önumu kapattılar.Ben akşam 8 de yemeğimi yemiştim gece 12 dede son suyumu içmiştim.Biraz fazla susuz ve aç kalmam nedeniyle tansiyonum düştü.Baya sıkıntı oldu benim için bir ara bayiltin beni kötüyüm dedim.Ama bayiltmadilar.Tansiyonumu yuksettiler.Bir yandan dua ederek bir yandan doktorumla konuşarak geçti.Bir an sessizlik oldu ve o ağlama sesi.Allahim hayatımda bu kadar mükemmel bir an daha yaşamadım.Harika biseydi.Resmen anne diye ağlıyordu herkes şaşırdı anne diyor dediler.Sonra bebeğimi gösterdiler.Tabi ben gözyaşları içinde ağlamaktan helak oldum.O minnacık beden artık benim vazgeçilmez parcamdi.Sonra kızımın ilk kontrolleri yapıldı ve üzeri giydirilir tekrar yanıma getirdiler.Opustuk koklastik fotolar çekildik.Sonra minigimi babasına götürdüler.Beni toparladilar.Bende inanılmaz bir titrrme oldu.Bunu da tansiyona bağlıyorum ben açıkçası.2-3 saat kadar geçmedi ısınamadım.Neyse beni de götürdüler odaya.Kapida eşim beni bekliyordu Kayinvalidemler hepsi gözyaşları içinde beni karşıladılar.Hepsi çok güzel diyordu.😍 Eşim beni öptü sarıldı teşekkür etti.Nasil ağlıyoruz ikimizde.Sonra 2-3 saat kadar kızım yanimizda kaldı. Çok su yutmuş onu cikartamadigi için solunum desteği alması gerekti.kuveze aldılar.O an benim için çok kötüydü.O kadar ağladım ki.Sonra toparladım vardır bir hayır dedim ve kendime yogunlastim.Ben iyi olmalıyım kızım iyi olacak!Ayaklarımda uyuşukluk gitmeye başladı 4 saat gibi bir süre sonunda.Arada gelip karnıma bastirdilar biraz acıyor ama can alıcı değildi.6 saat dolunca ayaklarım kendine geldi ve hemşirelere söyledim hadi yurutun beni.İlk kalkış biraz sıkıntılı ama inanın öyle abartılacak bişey yok.Kafanizda “herşey bebeğim için ” sözcükleri çınlasın inanın çok kolay oluyor.Esim yanımda refakatçi idi.Gece sürekli yürüdüm.Esimde sağolsun çok iyi baktı bana.Ve 14 günlük olduk biz.Bizim hastane hikayemiz biraz uzun sürdü.Bebegim sariliktan 10 gün kadar hastanede kaldı.Psikolojim çok bozuldu.Zorlu günlerdi.Birde unutmadan yazayım.Son 3 gün ise karaciğer enzimi yükseldiği için kaldı yavrum.Nedeni ise Humana Still tea maalesef.Sut yapsın diye içiyordum bebeğime dokundu.Aklinizda bulunsun.Benim hikâyem bu kadar.Minik prensesim yanımda uyuyor şimdi.Akliniza takılan öğrenmek istediğiniz bişey varsa yardımcı olurum.Allah hepinizin yardımcısı olsun 😍😍😍
Sfy-8013 Emekce Allah analı babalı büyütsün haftaya cuma benimde hala kararsızım spinal mi genel mi baş ağrınız çok oldu mu sonra
Gigy Emekce maşallah bahtı güzel olsun inşallah,sağlıcakla büyütün ❤️🌸işlemden ortalama kaç dk sonra bebişi aldınız kucağınıza ,panik yaptınız mı ben acıdan vs Düşüncesinden değil, o ortam çok geriyor,düşündükçe panik oluyorum
Sinemmy Geçmiş olsun canım bebişini saglıcakla büyütmek nasip olsun 😊benimde çarşamba günü sezeryanım var spinal olmaktan korkuyorum acıyı hissediyorsun diyorlar korkuyorum 😒
Emekce Sinemmy korkmayın inanın korkulacak bişey yok.Bebegim kuvezde olduğu için 3. Gün ben hastanede koşarak yürüyordum.Allah sabrını veriyor hiç aklınıza kötü bişey getirmeyin.Oyle çok zor diyenlerin canı çok tatlı sanırım.
Emekce Sfy-8013 Hiç baş ağrım olmadı Nescafe içtim ama abartılı değil.Gazimida akşam 8-9 gibi cikardim
Emekce Gigy Bana göre 10 dakika falandı.Cevrede saat yoktu bakma şansım olmadı.Ben panik yapmadım sadece susuz ve aç olmamdan dolayı tansiyonum düştü ki normalde de çok düşüktür 9 larda falan muhtemelen daha da düştü.O nedenle o biraz zorladı beni ama gerisi inanın mükemmeldi.Hic korkmayın.Sadece bebeğinize yogunlasin herşey güzel olacak.esimle sloganımız buydu.Hersey güzel olacak diyerek ayrıldık birbirimizden
Emekce Yagmurr34 daha öncesinde herhangi bir sıkıntı yoktu.İki gün sadece anne sütü verilmişti.Bende 2 gündür içiyordum o çayı.Doktor bırakın dedi anne sütü vermedim 2 gün ve normale döndü
Emekce Gigy İnanın herşey psikoloji de bitiyor.Ben kendimi bir bilinmez için hazırladım.Sizde öyle yapın pişman olmazsınız.Olumsuz konuşan kim varsa uzak durun.Her vücut bir değil ve aynı tepkiyi veremez.Benim için en önemli şeyler Nescafe, bitter çikolata , kayısı hoşafı ve bol yürüyüştü.Ve en önemlisi de canım eşim.Allah razı olsun bebek gibi bakti hâlâ da bakiyor ki ben artık çoktan ayaklandim ama hâlâ herşeyime destek.Refakatcinuzi iyi seçin.Logusa birine nasıl davranılır bilen biri olsun.Bana çok gelmek isteyen vardı ama eşimden başkasını kabul etmedim.İnsallah güzel haberlerinizi alırım.Allah hickimseyi bu yolda yalnız bırakmasın.
Gigy Emekce amin inşallah eş çok büyük destek kesinlikle benim de riskli ve 2 tane kayıplarım vardı elimi bir şeye surmemisimdir 8 ay boyunca destek çok önemli o yönden ben de rahat ederim 😊 hayırlı eş huzurun başlangıcı gerçekten ❤️doğru diyorsunuz kötü şeyleri dinlememek gerekiyor hemen etkilenip kiyasliyoruz ama herkesin bünyesi farklı işte ,Allah herkese hayırlı doğumlar nasip etsin 🌸