Mehtapduman hayırlı olsun canım evet cok normal bebek tutunma aşamasında oldugu ıcın kasık bel agrısı bas agrısı cok olur yanı bendede cok oldu hatta 8.haftaya kadar ufak lekelenmeler bile olabiliyo tutunurken bunların yaşanması cok normal ama dayanılmayacak bır agrı hıssettıgınde doktoruna danış derım ben sadece goruslerımı belirttim 🙂