Minik_kalplim_ Hanımlar 4 aylık oluyor bikaç gün sonra 5. Aya giriyoruz ama şimdiden kendimi ağırlaşmış hissediyorum 😣🤕 böyle olan varmı bünyem mi zayıf acaba 🤕🥺
[silindi] Minik_kalplim_ bende boyleyim ztn ani kilo da aldim psikolojik de biraz agir hissettm kendimi sanki 8 ayligim
Zeynep_18 Minik_kalplim_ daha ilerki zamanlarda ağırlaşma oluyor ama seninki biraz erken başlamış Allah yardım etsin
momlove1 Minik_kalplim_ gaz problemi bendede var dolanıyorum evde ama faydası olmuyo kayısı yemekten sürekli ondanda tiksindim hoşafını felan içiyorum iyi geliyor
MercimekveAnnesi16 Minik_kalplim_ siz yine iyi ben daha on haftalığım karnım yırtılacakmış gibi hissediyorum doktoruma söyledim iç karnın büyüyor ve kemikleri oluşuyor o yüzdendir dedi iç karnın küçük sanırım böyle hissetmen normal dedi
Ays0 20+2 ile ben şimdiden kendimi yaşlanmış hissediyorum. Yataktan kalkınca falan sonra yaşlı bir teyze gibiyim henüz 5 kiloda böyle olunca ilerleyen zamanlar beni çok korkutuyor 😂
mavipinokyo 19+6 yım hiç kilo almadim daha, vitaminlerimi magnezyumumu eksik etmiyorum ama yine de sabahları yorgun uyaniyorum özellikle. Sonra geçiyor kendimi şimdiden salmak istemiyorum yürüyüşe çikmaya çalişiyorum hep 🌸