Bu ilaçları kullanıyorum.1 nisanda aşılama oldum. Ertesi gün progestan başladım daha önceden yoktu ama acayip şişkinlik var 3 4 gündür çatlayacak gibiyim özellikle akşamları ilaçlar mı ağır geldi ki demir hapı kabızlık yapıyo biliyorum ama bu kadar değildim önerisi olan var mı 😕