baryaz Arkadaşlar e bebekten sipariş vermiştim şu an pişman oldum gereksiz ürünler almışım ve siparişim kargoya verilmiş ürünleri teslim almasam param iade olur mu yoksa alıp tekrardan iade ile mi uğraşmalıyım
CansuBb baryaz Ürünleri teslim alıp iadeye gönderirsen daha az uğraştırırlar canım bence, onun haricinde birkaç gün (3 gün diye biliyorum) kargo şubesinde bekliyor, ordan geri gidiyor falan… Uğraştırıyorlar 😅
momlove1 baryaz kargo ulasmadan iptal edersen belki mümkünatı vardır hıc denemedım ama müşteri hizmetlerini ararsan yardımcı olurlar