asliiyorgunn Selam kızlar bugun 10+2 yiz. Cuma günü bime bebek ürünleri gelecek sizce erken mi yoksa bir kaç parça alayım mı? Ürünleri inceleyen varsa fikir verebilir mii??
Minnosunannesiii asliiyorgunn canımcım 34.haftadayız bugün kıyafetlerimizi çantamızı odanızı temizledik düzenledik yıkadı yerleştirdik. Alışverişi 28-29.haftalarda başladım hatta dün tırnak makası ı şampuanını emziğimi biberonunu aldım eksik bitmiyor ama bence daha erken
metehaninannesiii asliiyorgunn bence bekle derim canım çoğunlukla gelen ürünler pembe ve mavi üzerine eşim.bugun almış getirmiş o sekilde söyledi yani onun yerine başka şeyler alın kıyafet değil de biberon emzik ıslak mendil deterjan gibi yani
nilnaib asliiyorgunn ben 15. haftadayım almaya başladım valla elime ne geçerse yavaş yavaş kenara atıcam
ozg01 asliiyorgunn Hepsi bi anda alınmıyor çeyiz almak gibi düşünün. Al al bitmiyor yani😌 Bide indirimde almak daha iyi fiyatları artabilir belli olmaz durumunuz varsa genel şeyleri alabilirsiniz