Kizlar merhaba benim Allah nasip ederse 2.dogumum olacak sezeryandi ilki.. şimdi bugün 36 haftalık olduk bugün stresli bir gün geçirdim ondan mı bilmiyorum ama bebek top gibi oluyor kasılıyor karnimda birde akşam üstü sanki bıçak batıyor gibi aşağı taraftan bir his oluyo ve bebek hareket ettikce de oluyo az önce aniden bacak damarlarimda ağrı girdi sivri bir agriydi. Kalcamada vuruyor.. oynadıkça da canım acıyor suyumu azaldı bilmiyom ki doğum işareti mi suyum mu gelmesi lazım nasıl anlicam.. sağlıkçı arkadaşlar varsa ve başına gelen anlayan ?