aysenurkurtcuk ben dün casual cadillac trona aldım civilden. 2100 tl fiyatı. Air modeli de 2500, ama kaç kişiyşe konuştuk satıcı ve kullanıcı olarakarada çok minik farklar olduğundan bahsettiler. O yüzden 400 boşa vermek istemedim.
Cadillac, şasi olarak tamaöen alüminyummuş. 1. Sınıf olarak geçiyor. Biz çok beğenerek aldık