Hanımlar iyi aksamlar benim bi sorum olacak suan hamile oldugumdan şüpheleniyorum ve eğer hamileysem 2+6 günlük olacak çok sık kasık ve bacak ağrıları çekiyorum bu normal mi yaşayanlarınız var mı aranizda ve hastaneye gitsem kanımda filan hamile oldugum anlaşılır mı?