Dubleanne Merhabalar Gebelikte covid olup atlatan var mı doğumuma 10 gün kala covide yakalandım günüm kan sulandırıcı ve C vitamini alıyorum yediğim içtiğimin haddi hesabı yok 37. Haftam Normalde ayın 15inde sezeryanım vardı ama şuan negatif olmayı beklıyorum işin kötü yanı bu süreçte Acıl durumum olursa pandemi hastanesinde doğum yapabılıyormusum. Korkuyorum ve endişeliyim
Sedaa54 Öncelikle çok geçmiş olsun umarım sağlıkla alırsınız evladınızi kucağıniza belirtileriniz neydi bende baş ağrısı ve halsizlik hissediyorum covid olmaktan korkuyorum