EsrSvm Defneozgur Canım sayısı ve ileri hareketi gayet güzel.Fakat Morfoloji bozukluğu var.Sadece %3 Normal sperm görünüyor.Eşin testi verirken stres olduysa morfoloji hemen etkileniyor bilgin olsun.Stresini kontrol edip doktora danışıp morfolojiye iyi gelen bir takviye kullanırsa ve sende de problem yoksa yakın zamanda gebe kalırsın canım ❤️
EsrSvm Defneozgur Eğer takviye verirse doktor en az 3 ay kullanması lazım eşinin.Siz elinizden geleni yapın Gerisi Allah’ın takdiri.Bizde 20 aydır bekliyoruz canım.En hayırlı zamanda nasip olsun inşaallah
Shylaaa Aglünitasyon benim eşim de de pozitif çıkmıştı doktora gittik bir tek bu değer sorun teşkil etmez beraberinde başka değerlerde sıkıntı varsa vitamin takviyesine başlarım demişti. O ay Hamile kaldım 13 haftalığım şuan. Sabah aç karnına keçiboynuzu pekmezi içirebilirsiniz ve sigara kullanımı varsa kesinlikle bırakmalı. Benim kendi doktorum hamile kalana kadar kocan bıraksın kalınca da sen bırak demişti bize. İkimizde içiyorduk o dönem çok şükür bebek vesile oldu da çıktı hayatımızdan. Havuç sperm için çok iyi hatta bulabilirsen havuç suyu olsun. Kalırsın inşallah takma ❤️
Shylaaa Happybsrn Dert edilecek bir durum değilmiş 😊 kabak çekirdeği, bitter çikolata, havuç suyu, keçiboynuzu pekmezi. Bunları kullanın ovulasyon ile de gününüzü yakalayın Allah’ın izni ile hamile kalırsınız inşallah 😊🙏🏼
Shylaaa Happybsrn Belki stres yaptığınız için olmuyordur. Ben Ekim ayında kürtaj oldum doktorum kazıma yapmadım rahim güzel korunma dedi 2 ay 1+1 denedik olmadı ama adet görünce ağlıyordum artık. Ocak ayında memlekete gidince iyi bir doktora gideriz diye saldık doğru dürüst ilişki bile olmadı o ay tutmuş. Stresin önemini orada anladım ben ☹️
Livanur_65 Defneozgur sperm sayısı az hareketlilik yerinde olanda düşük görünüyor çakşır otu nohut suyu bitter çikolata fındık badem onları kullandık eşiminde testi düşüktü keçi boynuzu çakşır otu kullandı değerleri yükseldi düzenli bir şekilde kullandik
TunarinAnnesi Defneozgur normal canm AMA bi Tok destek lazm 47% 60 kalksin ki kolaylikla dolleye bilsin yumurtayi
Happybsrn Shylaaa ben başlarda yapmıyordum olur nasılsa diye ama olmadı 1 yıl sonra doktora gittim aşılama oldum bu ay yine olmadı 😏 evt aklımdan çıkmıyor ama kahretmiyorum kendimi